آموزش تدوین اصفهان

در دوره آموزش تدوین اصفهان همه چیز برای تبدیل شدن به یک تدوینگر برای تو فراهم شده. از فیلم های آموزشی تا تمرین‌های دسته بندی شده و… برای تو در نظر گرفتیم تا بتونی بدون کوچکترین دغدغه به یک تدوینگر حرفه‌ای تبدیل بشی.

مهمترین ویژگی و مزیت رقابتی هم پشتیبانی دوره تا 1000 روز هست. یعنی تو تا زمانی که تمرین انجام میدی و پروژه های مختلف رو به نتیجه میرسونی از پشتیبانی ما برخورداری. برای همین دیگه بدون کوچکترین دغدغه ای در مسیر آموزش تدوین قدم برمیداری.

آموزش تدوین اصفهان
آموزش تدوین فیلم اصفهان


مزیت های منحصربه فرد آموزش تدوین اصفهان توسط جواد سمیعی

در دوره رازهای یک تدوینگر به تو تدوین فیلم رو از صفر تا صد آموزش میدیم. یعنی از زمانی که نرم افزار رو نصب میکنی و قراره یک سکانس جدید بسازی تا زمانی که یک خروجی حرفه ای میگیری رو بهت آموزش دادیم.

برای تمام مراحل مثال‌های کاربردی زیاد به همراه پروژه های واقعی برات گذاشتیم. یعنی در هر مرحله که میریم جلو، به تو پروژه های واقعی نشون دادیم تا کاملا تدوین فیلم رو درک کنی و از اون بتونی لذت ببری.

البته کار اینجا تموم نمیشه و حتی نحوه کار گرفتن، نحوه برخورد با اصلاحیه‌ها رو هم برات توضیح دادم. چرا اینکار رو کردم؟ چون طبق بازخوردهایی که از هنرجوهای خودم در آموزش تدوین اصفهان گرفتم متوجه شدم که بعد از آموزش تدوین، و در هنگام ورود به بازار کار به دلیل اعتمادبه نفس کم و البته تجربه کم، مشتری انتظارات زیاد و گاها اشتباهی رو داره. در نتیجه به تو در بدو ورود به بازار کار تدوین فیلم دچار سرخوردگی میشی و ممکنه از این کار و حرفه زده بشی. در نتیجه من راه و روش ورود به بازار کار، اینکه چی کار کنی مشتری بهت اصلاحیه نده و اگر اصلاحیه میده اون اصلاحیه که خودت دوست داری رو بده و… رو بهت آموزش دادم تا با خیال راحت تدوین فیلم رو به عنوان حرفه اصلی خودت شروع کنی و ادامه بدی و ازش لذت ببری.

مدرس دوره آموزش تدوین اصفهان

جواد سمیعی با تجربه 16 سال کار با پریمیر و البته 10 سال آموزش تدوین

مدیر و بنیانگذار کانون تبلیغاتی رشا

6 سال تجربه کارگردانی فیلم های تبلیغاتی

مدرس دوره رازهای یک تدوینگر

نویسنده کتاب رازهای ویدیوبرندینگ

سابقه تدریس در اتاق بازرگانی استان اصفهان

نحوه آموزش در دوره رازهای یک تدوینگر

در دوره رازهای یک تدوینگر بیش از 1000 دقیقه فیلم در اختیار تو قرار میگیره که تمام فیلم ها با کیفیت بسیار بالا و مثال‌های کاربردی و زیاد هست. در این دوره نرم افزار ادوبی پریمیر 2022 از ابتدا تا انتها به تو آموزش داده شده. از زمان باز کردن یک سکانس و وارد کردن فیلم های خام تا زمانی که خروجی میگیری و فیلم ها رو تحویل مشتری میدی.

اما کار اینجا تموم نمیشه و تو اصول تدوین فیلم رو یادمیگیری. در اصول تدوین فیلم تو یادمیگیری که چجوری بیشترین تاثیرگذاری رو روی مخاطب خودت داشته باشی. قطعا با فیلم های قشنگی مواجه شدی که اصلا گیرایی خاصی برای تو نداره و از اون طرف فیلم های ساده‌ای رو دیدی که تا انتهای فیلم تو درگیر ویدیو بودی و در نهایت حتی ممکنه مجدد ویدیو رو ببینی یا چندین روز ذهن تو درگیر اون فیلم بوده. تفاوت کار در اصول تدوین فیلم و البته فرم فیلم هست. که آموزش هر دو این موضوعات رو به تو آموزش دادم تا بهترین نتیجه رو از دوره خاص رازهای یک تدوینگر داشته باشی.

با ثبت نام در دوره آموزش تدوین اصفهان چه امکاناتی در اختیار تو قرار میگیره؟

اول از همه بیش از هزاردقیقه فیلم در اختیار تو قرار میگیره تا بتونی در هرجایی که حضور داری، بدون استفاده از نت و به صورت آفلاین یا به صورت آنلاین ویدیوها رو مشاهده کنی.

در ادامه تو حدود 1000 روز پشتیبانی داری. یعنی میتونی سوالات خودت رو از مدرس دوره یا تیم پشتیبانی بپرسی تا در سریعترین زمان ممکن سوالات یا مسائل تو حل بشه.

برای سریعترین رشد تو در آموزش تدوین فیلم برای تو این امکان رو قراردادیم تا بتونی خروجی های خودت رو برای مدرس دوره یا تیم پشتیبانی ارسال کنی. بعد از بررسی فیلم تو، تمام پیشنهادهایی که بتونه به بهتر شدن و قوی تر شدن فیلم تو کمک کنه بهت گفته میشه. اینجوری خیلی سریع میتونی به خروجی های درجه یک و اصولی برسی و با سرعت خیلی زیاد نسبت به رقبای خودت این مسیر رو طی کنی.

پیش نیازهای شرکت در دوره آموزش تدوین چیست؟

اولین و مهمترین موضوعی که تو نیاز داری تا به یک تدوینگر حرفه ای تبدیل بشی علاقه هست! اگر به این رشته علاقه داشته باشی همه چیز حل هست. یا از اول کار همه چیز حل میشه یا بعد از چند وقت کار کردن. مهم این هست که علاقه داری به کار و این باعث میشه همه مسائلی که پیش میاد رو خیلی سریع حل کنی و به مسیرت ادامه بدی. خودم من 17 سال پیش که این کار رو شروع کردم موانع بسیار زیادی داشتم. از جمله سیستم خیییییلی ضعیف در حل اینکه ویدیوهای 240p رو به زحمت وارد پریمیر میکردم و تدوین روش انجام میدادم! در حد اینکه مدرسه و دانشگاه و… داشتم. هیچ کسی که در این زمینه باشه رو نمیشناختم در نتیجه کاری هم وجود نداشت و ده ها مسئله دیگه. اما به لطف خدا و پشتکاری که خدا در من گذاشته بود تونستم کم کم تمام این مسائل رو حل کنم به یک تدوینگر حرفه ای تبدیل بشم.

پیش نیاز بعدی تو یک سیستم برای تدوین هست. اینکه دقیقا چه سیستمی احتیاج هست و چه مشخصاتی داره و چه قیمت هست رو اینجا نمیتونم بگم. چون نمیدونم چه سالی و با چه قیمت دلاری داری این متن رو میخونی اما همینقدر بهت بگم که اگر علاقه داشتی باشی و فقط نرم افزار پریمیر روی سیستم تو نصب بشه کار حل هست و قطعا میتونی در این زمینه به مرور فعالیت کنی و ابزارهای خودت رو با سود پروژه هات به روز کنی.

پیش نیاز بعدی حوصله هست. هر چی هم علاقه داشته باشی، اگر حوصله نداشته باشی و البته تا حد زیادی درون گرایی نداشته باشی احتمال اینکه بتونی در زمینه تدوین فیلم به موفقیت برسی کمتر میشه. حوصله یکی از پارامترهای خیلی مهم در زمینه تدوین هست. جالبه که همین امروز یکی از شاگردها و کارآموزهای من به دلیل برون گرایی زیاد متوجه شد که به درد تدوین نمیخوره. البته من از ابتدا این موضوع رو چندین بار بهش گوشزد کردم ولی اصرار زیادی داشت که تدوین رو یاد بگیره. در نهایت تدوین رو یاد گرفت و فیلم هایی رو هم تدوین کرد ولی نتونست در این زمینه موفق بشه.

برای آموزش تدوین از کجا شروع کنیم؟

همین الان به محصولات سایت من برو و قسمت صفر دوره رازهای یک تدوینگر رو به رایگان دانلود کن. اطلاعات بسیار زیاد مفیدی رو در اختیارت قرار دادم . اگر با من مدرس تونستی ارتباط بگیری و تونستی، میتونی دوره اصلی رو هم تهیه کنی. اما اگر به هر دلیل با روش تدریس من ارتباط برقرار نکردی. تهیه دوره رو اصلا بهت پیشنهاد نمیکنم. چون اگر این ارتباط صورت نگیره تنها زمان خودت رو هدر دادی و به نتیجه نمیرسه آموزش ها.

آموزش تدوین فیلم

از صمیم قلبم برات آرزوی موفقیت میکنم چه در زمینه تدوین فیلم یا فیلم سازی چه هر کاری که در طول زندگیت قصد انجامش رو داری