ساخت تیزر تبلیغاتی اصفهان

امروزه انسان‌ها در هر روز بیش از 30 هزار تبلیغ رو مشاهده می‌کنند. اما شاید فقط و فقط یک ویدیو به خاطر آن‌ها بماند و آن‌ها را تحت تاثیر قرار بدهد. در نتیجه تبلیغ باید علاوه بر خلاقیت اصولی و درست اجرا شود تا بتواند بهترین نتیجه ممکن را بدست آورد. ساخت تیزر تبلیغاتی اصفهان و دیگر کلان‌ شهرها این امکان رو به شما میده تا بتونید با یک ایده ناب و عالی ویدیو تبلیغاتی خودتون رو بسازید و از اون بهترین نتیجه ممکن رو کسب کنید.

اهمیت ساخت تیزر تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی یکی از  مواردی است که مخاطب شما با مشاهده اون در مورد اطمینان به برند شما تصمیم میگیره. اینکه از شما خرید بکنه یا نه تا حد بسیار زیادی بستگی به تیزر تبلیغاتی شما داره.

اگر من از برند شما اطلاعی نداشته باشم و به هر طریقی در شبکه‌های اجتماعی یا حتی نمایشگاه با برند شما آشنا بشم، نیاز به اطلاعاتی دارم تا بتونم تصویر برند شما رو در ذهن خودم کامل کنم. حال فرض کنید در صفحه اصلی وب سایت شما یک تیزر تبلیغاتی با اصول دقیق قرار داده شده. من بعد از تماشای این ویدیو قطعا نظر بسیار مثبت‌تری نسبت به قبل در مورد برند شما دارم.

در نتیجه ساخت یک تیزر تبلیغاتی از برند شما قطعا می‌تونه در محبوبیت برند و در نهایت فروش شما تاثیر بسزایی داشته باشه. اما هر تیزر تبلیغاتی این کار رو برای شما انجام نمیده. ساخت تیزر تبلیغاتی باید با اصول دقیق و درست اون انجام بشه. اگر به مثال قبل برگردیم و مخاطب از برند شما یک تیزر تبلیغاتی بد رو مشاهده کنه، نه تنها ذهنیت او نسبت به برند شما بهتر نمیشه بلکه قطعا ذهنیت بدی رو نسبت به شما پیدا میکنه و باعث افت فروش میشه.

در ادامه با من باشید تا در مورد اصول ساخت تیزر تبلیغاتی صحبت کنیم.

ساخت تیزر تبلیغاتی اصفهان و کلان‌شهرها چه ویژگی‌هایی داره؟

رعایت اصول ساخت یک ویدیو تبلیغاتی یکی از حیاتی‌ترین بخش‌های ساخت تیزر تبلیغاتی هست.  اگر اصول یک ویدیو تبلیغاتی ( و سایر موارد تبلیغات) رعایت نشه قطعا ضربه‌های بزرگی رو به برندها میزنه.

برخی از مواردی که تیم جواد سمیعی در ساخت تیزرهای تبلیغاتی خود رعایت می‌کند:

  1. شناخت دقیق مخاطبان هدف شما:

اینکه ویدیو دقیقا برای چه کسانی ساخته میشه بسیار مهم است. هیچ ویدیویی در دنیا وجود ندارد که همه آن را بپسندند و با دیدن آن تحت تاثیر قرارگرفته باشند ( مخصوصا تبلیغاتی) . در نتیجه باید مخاطب دقیق هدف خود رو مشخص کنیم. از جمله سن، جنسیت، میزان تحصیلات، شغل ، سطح اجتماعی، میزان نیاز به خدمت/ محصول ما و… .

  • تحقیقات بازار:

بعد از مشخص شدن مخاطب هدف نیاز به تحقیقات بازار داریم. باید دقیقا متوجه بشیم مخاطب هدف ما چه فکری در مورد محصول و برند ما و سایر رقبا میکنه. آیا قبلا از محصول/ خدمت ما استفاده کرده یا نه و اگر استفاده کرده چه حسی نسبت به اون داره و ده ها مورد دیگه که در تحقیقات بازار میتونیم اون رو بدست بیاریم.

  • ایده پردازی و سناریو:

اینکه چه چیزی نمیگیم خیلی مهمتر از مواردی هست که بیان میکنیم! گاهی با بیان یک مورد در ویدیو، همه چیز خراب میشه . گاهی با درست بیان نکردن یک نکته در ویدیو همه چیز خراب میشه! ایده پردازی خیلی مهم هست. گاهی بعد از ده ها روز ایده پردازی تنها به یک کلمه میرسیم . کلمه ای که میتونه شعار کمپین ما بشه و تاثیرات بسیار بزرگی داشته باشه. گاهی اولین ایده، بهترین ایده است و گاهی باید روزها به دنبال یک ایده ناب گشت و گشت و گشت تا به نتیجه درست رسید.

برخی از ایده‌ها بسیار بسیار جذاب هستن ولی نتیجه ای برای برند ما نخواهند داشت! مراقب باشید وارد این تله‌ها نشید. اینکه چند نفر ویدیو شما رو میبینند مهم نیست ولی خیلی مهم هست که وقتی ویدیو شما دیده میشه محصول یا برند شما در ذهن مخاطب حک بشه. بسیار بسیار ویدیوهای پرر بازدیدی وجود داره که هیچ تاثیری روی مخاطب نداشته و حتی بدتر ، ویدیوهای بسیار پر بازدیدی که باعث تخریب برند در ذهن مخاطبان شده!

  • ساخت:

الزاما یک ویدیو با تجهیزات بسیار حرفه‌ای و عوامل زیاد برای شما نتیجه عالی در پی نخواهد داشت. گاهی نیاز به تجهیزات بسیار کم هست و گاهی نیاز داریم از تجهیزات بسیار حرفه‌ای استفاده کنیم. استفاده از دوربین‌های حرفه‌ای و البته عوامل و تجهیزات حرفه‌ای به شما این امکان رو میده که تصاویر بسیار عالی و درست خلق کنید. بهره‌بردن از کیفیت 4K به شما این امکان رو میده تا ویدیوهای خودتون رو در ابعاد بسیار بزرگ بدون افت کیفیت انتشار بدید و از تماشای اون لذت ببرید.

بازهم تاکید می‌کنم هرچقدر کیفیت ویدیوی شما چه از لحاظ ایده  و چه از لحاظ اجرا قوی‌تر باشد، نتیجه نهایی برای شما بیشتر و ملموس‌تر خواهد بود.

  • انتشار و بازخورد:

کار ما در مرحله ساخت ویدیو به پایان نمیرسه. بعد از ساخت ویدیو باید اطلاعات بازدید ویدیو به صورت کامل آنالیز بشه تا به نتایج درست و دقیق برسیم و برای ویدیوهای بعد بتونیم تصمیم گیری‌های دقیق‌تری داشته باشیم.

هزینه ساخت تیزر تبلیغاتی اصفهان:

هیچ عدد و رقم ثابتی برای یک تیزر تبلیغاتی وجود ندارد. چرا که عوامل بسیار زیادی در تعیین قیمت تیزر تبلیغاتی موثر است. مثل حساسیت در زمان ایده پردازی، حساسیت در زمان ساخت ویدیو، تعداد روز تصویربرداری و… . همه و همه در هزینه ساخت تیزر تبلیغاتی اصفهان تاثیر گذار است.

برای استعلام هزینه دقیق ویدیو، با ما در تماس باشید…

ساخت تیزر تبلیغاتی اصفهان

بهترین مجموعه ارائه دهنده خدمات تیزر تبلیغاتی اصفهان

پارامترهای زیادی برای تشخیص بهترین مجموعه ساخت تیزر تبلیغاتی اصفهان و ایران وجود داره اما باید به نتیجه نگاه کرد. اینکه یک ویدیو با چه تجهیزاتی ساخته شده و اگر چه تکنیک‌هایی استفاده شده، در فیلم های تبلیغاتی به صورت مستقیم خیلی تاثیرگذار نیست اما اگر همین تکنیک ها در جای درست و با هدف بهتر رساندن پیام به مخاطب استفاده بشه قطعا پارامتر بسیار مثبتی خواهد بود.

در کل برای اینکه ببینیم یک ویدیو خوب ساخته شده یا نه باید به اثر بخشی و ثمربخشی آن ویدیو نگاه کنیم. اینکه ببینیم برای ساخت تیزر تبلیغاتی چقدر هزینه کردیم و در ادامه چقدر بازگشت سرمایه برای ما داشت است. در صورتی که بازگشت سرمایه ما بیش از دوبرابر هزینه نباشد، قطعا با ویدیو تبلیغاتی خوبی روبرو نیستیم.

ما در استودیو 2میلیمتر با مدیریت جواد سمیعی آماده برگزاری جلسه مشاوره با شما هستیم تا بتونیم به صورت کامل دغدغه ها و اهداف شما را در ساخت تیزر تبلیغاتی بشنویم به بهترین ایده‌ها را خلق و پیاده سازی کنیم.