ساخت مستند صنعتی در اصفهان

عقیده دارم تمام کارخانه‌های اصفهان  و ایران ویژگی‌ها و مزیت رقابتی‌های خاصی دارن که از دید مخاطب مخفی شده. ساخت مستند صنعتی در اصفهان کمک میکنه تا شما تمام ویژگی‌های خاص خودتون رو به بهترین شکل نمایش بدید.

خود من معمولا قبل از هر جلسه با یک کارخانه یا برندهای دیگر، سایت، شبکه‌های اجتماعی و… آن برند را کامل بررسی میکنم. اما وقتی به کارخانه می‌رسم و از خط تولید بازدید دارم یا با مسئولین آن کارخانه صحبت می‌کنم متوجه میشم که واقعیت موجود بسیار فراتر از مواردی هست که مشاهده کردم.

دلیل این موضوع هم بسیار واضح هست: ” عدم استفاده اصولی و درست از محتواهای موجود”

وقتی محتواهای انتشار داده شده مانند مستند صنعتی، عکس‌های تبلیغاتی و… به درستی تولید و استفاده شود، قطعا مخاطب هم با واقعیت‌های موجود بهتر آشنا میشه و در نهایت فروش کارخانه یا برند قطعا دستخوش تغییر قرار میگیره.

ساخت مستند صنعتی در اصفهان

مستند صنعتی را کجا انتشار دهیم؟

جواب این سوال اصلا ثابت نیست و به اصطلاح نسخه از قبل پیچیده شده‌ای نداره. اگر به دنبال جواب دقیقی هستیم باید چند مورد مهم رو مورد بررسی قرار بدیم.

اول اینکه دلیل ساخت و دلیل انتشار ویدیو چیست؟ آیا ویدیو برای مخاطب‌های خاصی در جای خاصی از دنیا ساخته شده یا برای عموم؟ آیا در ویدیو مواردی که باید از دید عموم مخفی بماند ( مانند فرمول خاصی، یا استفاده از دستگاه یا تکنیک خاص) وجود دارد یا خیر؟ و ده‌ها سوال دیگر در این زمینه

علاوه بر این موارد باید بررسی بشه که ویدیو شما چند دقیقه هست؟ آیا ویدیو شما حدود 60 ثانیه هست یا خیر حدود 10 دقیقه یا بیشتر ویدیو شما هست.

همچنین آیا ویدیو شما به زبان فارسی هست، یا انگلیسی یا عربی یا… و البته مخاطب شما کجای دنیا و با چه زبانی هستند؟

برای رسیدن به جواب پلتفرم انتشار باید تمام این موارد و موارد ریز دیگه مورد بررسی قرار بگیره تا به بهترین پلتفرم انتشار برسیم.

اما کاری که معمولا من و تیم 2میلیمتر برای برندهایی که مخاطبین آن‌ها قشر وسیعی هستند انجام میده، به این صورت هست که به جای یک ویدیو، چند ویدیو تحویل برند داده میشه که هر کدام ویژگی‌ها و استانداردهای خاص خودش رو داره که برند مورد نظر بتونه به جای یک پلتفرم،  چند پلتفرم متفاوت رو داشته باشه و بیشترین بازخود و ثمر ممکن رو داشته باشه.

اما بجز پلتفرم‌های دیجیتال انتشار ویدیو، یکی از مهمترین مکان‌های انتشار رو میشه به نمایشگاه‌ها اشاره کرد. نمایشگاه‌هایی که غرق در تبلیغ هستند و یک ویدیو جذاب می‌تونه مخاطب‌های بیشتری رو به غرفه شما بیاره و در نهایت نتیجه بهتری از شرکت در نمایشگاه داشته باشید.

قیمت ساخت مستند صنعتی در اصفهان

هزینه ساخت مستند صنعتی در اصفهان و مابقی شهرهای ایران ثابت نیست و دقیقا باید با توجه به ویدیویی که نیاز هست ساخته بشه، هزینه اعلام بشه.

شاید ساخت مستند صنعتی در اصفهان یک کارخانه با یک روز تصویربرداری به پایان برسه و کارخانه‌ای دیگر علاوه بر چند روز تصویربرداری نیاز به ضبط تصاویر هوایی، صدابرداری، استفاده از جلوه‌های ویژه در تدوین، ساخت موزیک اختصاصی و… هم داشته باشه.

طبیعی هست که این دو پروژه ساخت مستند صنعتی یک هزینه ثابت ندارد و هر کدام هزینه تمام شده خاصی را خواهند داشت

پیشنهاد میکنم برای بررسی پروژه شما و اعلام هزینه دلیل با ما در تماس باشید.

برخی از پروژه‌های ما در ساخت مستند صنعتی در اصفهان

چطور ساخت مستند صنعتی در اثر بخش ترین حالت خودش باشه؟

روزی در یکی از کارخانه‌هایی که بازدید داشتم با ویدیو و نتایج جالبی روبرو شدم. در جلسه، مستند صنعتی بسیار  قوی و لاکچری را مشاهده کردم ولی مدیریت و مسئول برند کارخانه نتایج جالبی رو از این ویدیو داشتن و اون هم این بود که بعد از انتشار این ویدیو، فروش محصول کم شده.

ما تحقیقات بازار خودمون رو شروع کردیم و نتایج بسیار جالب بود. یک اشتباه بزرگ در ساخت این مستند صنعتی وجود داشت، آن هم این بود که به مخاطبان این ویدیو توجه نشده بود. در مستند صنعتی، قوانین ساخت مستند صنعتی برای قشر بالای جامعه به کار برده شده بود به جای استفاده از قوانین ساخت مستند صنعتی قشر متوسط جامعه!

در نتیجه این اشتباه شکافی بین بینش مخاطبان و شرایط موجود بوجود آمده بود. بینش مخاطبان قشر متوسط جامعه این بود که این کارخانه و محصول این کارخانه برای قشر بالا هست و قطعا قیمت اون زیاد هست و به درد ما نمیخوره، در صورتی که قشر بالای جامعه عقیده داشت این محصول کیفیت لازم رو نداره، طراحی لازم رو نداره و در نهایت برای قشر متوسط جامعه هست و ما از اون خرید نمی‌کنیم.

جالب اینجاست که آن شرکت سازنده ساخت مستند صنعتی اصفهان کار فنی خودش رو خوب بلد بود و سعی کرده بود بهترین ویدیو رو بسازه اما در نهایت، این ویدیو زیبا، به برند آسیب زده بود و نه تنها اثر مثبت نداشت بلکه کاملا منفی عمل کرده بود.

برای ساخت مستند صنعتی در اصفهان باید قوانین ساخت یک ویدیو اصولی و البته زیبا رعایت بشه. در صورت رعایت این اصول، با یک ویدیو زیبا و البته تاثیرگذار روبرو هستیم ولی اگر این اصول رعایت نشه، در بهترین حالت، با یک ویدیو زیبا روبرو هستیم، که احتمالا اثرات مخرب و منفی به جا خواهد گذاشت.

مراحل ساخت مستد صنعتی اصفهان

ما در استودیو 2میلیمتر مسیر دقیقی را برای ساخت مستند صنعتی شما ترسیم کردیم، نقشه سفر پروژه کاملا مشخص هست تا شما با کمترین دغدغه ممکن خروجی نهایی رو داشته باشید.

پس از تماس شما، اطلاعات اولیه دریافت میشه. مثل نام برند، شبکه های اجتماعی، سایت و…

سپس توسط تیم تحقیقات ما، برند شما و محتواهای اون مورد بررسی قرار میگیره. در صورت ادامه همکاری، جلسه حضوری یا آنلاین گذاشته میشه تا بیشتر در مورد پروژه صحبت کنیم، نیاز شما رو به صورت دقیق و کامل می‌شنویم و  مجدد نتایج جلسه رو مورد بررسی قرار می‌دیم. در صورت ادامه همکاری، قرارداد ارسال میشه و بعد اون کار ما شروع میشه.

اول تحقیقات بازار انجام میدیم، تا بدونیم مواردی که برند فکر میکنه، واقعا در ذهن مخاطب‌ها هم وجود داره یا نه، علاوه بر این نتیجه، نتایج بسیار دقیق و مهم دیگه‌ای هم از این تحقیقات بازار بدست میاد که قطعا در ساخت مستند صنعتی به کار برده میشه.

بعد از اون، سناریو کامل جهت، تایید تحویل شما داده میشه تا بتونیم قبل از تصویربرداری ذهنیت‌های خودمون رو در نزدیک‌ترین حالت ممکن داشته باشیم. اگر ایده نیاز به اصلاحیه داشته باشه قطعا انجام میشه و پس از تایید نهایی ایده، تصویربرداری با بهترین شکل و با بروزترین تجهیزات ممکن گرفته میشه.

بعد از تصویربرداری، تدوین، صداگذاری، آهنگ سازی، اصلاح رنگ و نور، جلوه‌های ویژه بصری و… انجام میشه و قبل از پرزنت خروجی به شما، از جهات مختلف ویدیو شما در تیم 2میلیمتر مورد بررسی قرار می‌گیره.

در نهایت در یک جلسه حضوری ویدیو نهایی نمایش داده میشه و در صورت نیاز به اصلاحیه اون انجام میشه و ویدیو تحویل داده میشه

اما اینجا کار تمام نمیشه!

بررسی نتایج ساخت مستند صنعتی در اصفهان

بعد از تحویل مستند صنعتی، مشاوره‌ جهت انتشار ویدیو به شما داده میشه که کجا، کِی و به چه صورت مستد صنعتی ساخته شده رو انتشار بدید و بعد از انتشار آمار اون تحلیل میشه تا مطمئن بشیم بهترین مستند صنعتی ممکن رو خلق کردیم و در پروژه‌های بعد از نتایج این پروژه بهترین استفاده ممکن رو داشته باشیم.